- W Boga - wierze. Natomiast nie bardzo wierzę w to, co ludzie mówią o Bogu.

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
ZAŁOŻENIA WYJŚCIOWE

 

A.   Rodzaj jednostek ładunkowych:

 

kontenery wielkie uniwersalne

 

B.    Udziały procentowe w obrotach punktów:

 

 

Typ kontenera

Udziały procentowe

Cnł

Cpł

Ctpk

Ctps

Razem

1A

15

25

0

10

50

1C

30

30

0

10

70

Razem

45

55

0

20

120

 

C.   Liczba kontenerów fizycznych ogółem średnio w dobie:  

50 kontenerów

 

D.   Średni załadunek statyczny kontenera:

qs:

      1A = 15 t/kont.

      1C = 10 t/kont.

 

E.    Średni czas trwania jednego cyklu:

 

Suwnica SBK – 32/25                                             Tc= 4 min.                  b = 0,8

Żuraw samojezdny                                                         Tc = 10 min.       b = 0,6

Wóz podnośnikowy czołowy                               Tc = 7 min.         b = 0,7

Naczepa samonaładowcza                                          Tc = 15 min.       b = 0,6

 

F.    Udziały kontenerów w przeładunkach:

 

Cnł    :  a nł1 = 0,7;      a nł2 = 0,2;              a nł3 = 0,1;

Cnp   :  a np1 = 0,6;      a np2 = 0,4;

Cpł    :  a pł1 = 0,3;       a pł2 = 0,6;              a pł3 = 0,1;

Cpp   :  a pp1 = 0,1;      a pp2 = 0,9;

Ctpk  :  a tpk1 = 0,3;      a tpk2 = 0,7;

Ctps  :  a tps1 = 0,0;      a tps2 = 1,0;

 

G.  Średni czas składowania:

 

     Cnł : 12 h                           Ctpk: 8 h

     Cpł :  24 h                          Ctps : 48 h

     Cnp.: 36 h

     Cpp : 18 h             

 

 

H.  Czas obsługi ruchowej torów ładunkowych

 

Lskł. wag. £  600 m  i  Lład. £ 330 m  - 30 min.

Lskł. wag. £  300 m  i  Lład. ³ Lskł. wag – 15 min.

 

 

OBLICZENIA

 

1. Liczba kontenerów ładownych w poszczególnych komunikacjach stacyjnych ( wg. typów ) przy nd śr. = 50 kont./dobę

 

Typ kontenera

n d śr x udziały procentowe

C nł

C pł

C tpk

C tps

Razem

1A

50x0,15=8

50x0,25=13

0

50x0,1=5

26

1C

50x0,3=15

50x0,30=15

0

50x0,1=5

35

Razem

23

28

0

10

61

 

 

2. Współczynnik nierównomierności a

 

Obrót średnio dobowy:

 

Typ kontenera

Qd śr ł (n d śr x q s ) [t/dobę]

C nł

C pł

Razem...[ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • slaveofficial.keep.pl
  • Szablon by Sliffka (© - W Boga - wierze. Natomiast nie bardzo wierzę w to, co ludzie mówią o Bogu.)