- W Boga - wierze. Natomiast nie bardzo wierzę w to, co ludzie mówią o Bogu.
[ Pobierz całość w formacie PDF ]ZAŁOŻENIA WYJŚCIOWE
A. Rodzaj jednostek ładunkowych:
kontenery wielkie uniwersalne
B. Udziały procentowe w obrotach punktów:
Typ kontenera
Udziały procentowe
Cnł
Cpł
Ctpk
Ctps
Razem
1A
15
25
0
10
50
1C
30
30
0
10
70
Razem
45
55
0
20
120
C. Liczba kontenerów fizycznych ogółem średnio w dobie:
50 kontenerów
D. Średni załadunek statyczny kontenera:
qs:
1A = 15 t/kont.
1C = 10 t/kont.
E. Średni czas trwania jednego cyklu:
Suwnica SBK – 32/25 Tc= 4 min. b = 0,8
Żuraw samojezdny Tc = 10 min. b = 0,6
Wóz podnośnikowy czołowy Tc = 7 min. b = 0,7
Naczepa samonaładowcza Tc = 15 min. b = 0,6
F. Udziały kontenerów w przeładunkach:
Cnł : a nł1 = 0,7; a nł2 = 0,2; a nł3 = 0,1;
Cnp : a np1 = 0,6; a np2 = 0,4;
Cpł : a pł1 = 0,3; a pł2 = 0,6; a pł3 = 0,1;
Cpp : a pp1 = 0,1; a pp2 = 0,9;
Ctpk : a tpk1 = 0,3; a tpk2 = 0,7;
Ctps : a tps1 = 0,0; a tps2 = 1,0;
G. Średni czas składowania:
Cnł : 12 h Ctpk: 8 h
Cpł : 24 h Ctps : 48 h
Cnp.: 36 h
Cpp : 18 h
H. Czas obsługi ruchowej torów ładunkowych
Lskł. wag. £ 600 m i Lład. £ 330 m - 30 min.
Lskł. wag. £ 300 m i Lład. ³ Lskł. wag – 15 min.
OBLICZENIA
1. Liczba kontenerów ładownych w poszczególnych komunikacjach stacyjnych ( wg. typów ) przy nd śr. = 50 kont./dobę
Typ kontenera
n d śr x udziały procentowe
C nł
C pł
C tpk
C tps
Razem
1A
50x0,15=8
50x0,25=13
0
50x0,1=5
26
1C
50x0,3=15
50x0,30=15
0
50x0,1=5
35
Razem
23
28
0
10
61
2. Współczynnik nierównomierności a
Obrót średnio dobowy:
Typ kontenera
Qd śr ł (n d śr x q s ) [t/dobę]
C nł
C pł
Razem...
[ Pobierz całość w formacie PDF ]zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plslaveofficial.keep.pl