- W Boga - wierze. Natomiast nie bardzo wierzę w to, co ludzie mówią o Bogu.
[ Pobierz całość w formacie PDF ]Niniejsza
darmowa publikacja
zawiera jedynie fragment
pełnej wersji całej publikacji.
Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji
.
Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez
NetPress Digital Sp. z o.o., operatora
. Zabronione s¹
jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody
NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej
od-sprzeda¿y, zgodnie z
.
Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie
internetowym
Niniejszy ebook jest
własnością prywatną
.
Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana,
ani w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana, ani
odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody
wydawcy. Zabrania się jej publicznego udostępniania w Internecie,
oraz odsprzedaży zgodnie z
regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli
.
© Copyright for Polish edition by
ZloteMysli.pl
Data: 11.03.2008
Tytuł: Jak oczarować klienta?
Autor: Jan Batorski
Wydanie I
ISBN: 978-83-7582-121-5
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Anna Popis-Witkowska, Sylwia Fortuna
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Netina Sp. z o. o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www.ZloteMysli.pl
EMAIL:
kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
ROZDZIAŁ 1:
USTALENIA WSTĘPNE
....................................................................10
Cele nauczania — uczenia się
............................................................................10
Zmień strategię działania!
.............................................................................13
Założenia wstępne
..............................................................................................14
Ćwiczenie praktyczne nr 1:
Mistrzostwo w działaniu
................................................................................14
Proces kształtowania umiejętności
...................................................................16
Ćwiczenie czyni mistrza
.....................................................................................17
Ćwiczenie praktyczne nr 2:
Które z wymienionych działań jest szkoleniem?
..........................................18
Wielostopniowy system budowania więzi
emocjonalnych z klientem
handlowej
..........................22
................................24
Wnioski etapowe
...........................................................................................27
Postulaty
........................................................................................................27
10 najpopularniejszych błędów popełnianych
natury ludzkiej
w sprzedaży
............................ 28
.......................................................................29
Podsumowanie
..................................................................................................29
ROZDZIAŁ 2:
WIARYGODNOŚĆ — PODSTAWA WIĘZI EMOCJONALNYCH
Z KLIENTEM
sprzedawcę?
świadomości klienta
....................................................................................31
Definicja wiarygodności sprzedawcy
.................................................................31
Ćwiczenie praktyczne nr 5:
Arkusz oceny lub
samooceny punktualności przybywania na
spotkania
................................................................................32
Punktualność
.....................................................................................................33
Podsumowanie
..................................................................................................34
Decydujące jest pierwsze wrażenie
...................................................................35
Radosne powitanie
............................................................................................36
Kontakt wzrokowy
.............................................................................................38
Twój wygląd jest kluczowy
................................................................................38
Być dobrze ubranym oznacza być
i szkoleniowe
stosownie
ubranym
....................................40
spotkania handlowego doradcy
....................................................................41
Prawo wiarygodności Elana
..............................................................................43
Zdefiniuj cel spotkania
......................................................................................43
Oznaki kłamstwa i nieszczerości
.......................................................................44
.............19
Klient, kto to jest?
..............................................................................................21
Jakie są jego oczekiwania?
............................................................................22
Od czego zależy satysfakcja klienta?
............................................................22
Ćwiczenie praktyczne nr 3:
Oceń ważność różnych umiejętności rozmowy
Ogólne prawa psychologiczne dotyczące
Ćwiczenie praktyczne nr 4:
Jakie pytania prawdopodobnie tworzą się w
oczekującego na
handlowe
Ćwiczenie praktyczne nr 6:
Samoocena wyglądu w trakcie pierwszego
.............................................48
Posługuj się dokładnymi danymi
......................................................................49
Nie mów niczego, w co sam nie wierzysz
..........................................................49
Przyznaj się do stresu
........................................................................................49
Wspomnij o ujemnych stronach swojej oferty
.................................................50
Jeśli masz coś do zyskania, powiedz
Twojej
firmy
otwarcie
........................................51
............................................52
Kontroluj swoje uprzedzenia, nastawienia
.......................................................52
Przedstawienie ocen jakości i wielkości
...........................................................53
Umniejsz własne korzyści
..................................................................................54
Bądź konsekwentny
...........................................................................................54
Bądź spójny
........................................................................................................55
Spraw, by Cię polubili
........................................................................................55
Sporządzaj notatki
.............................................................................................56
Używaj zwrotów „ty, twój” zamiast „ja, mój”
....................................................56
Stosuj zasady profesjonalnej komunikacji
........................................................57
Podsumowanie
..................................................................................................58
ROZDZIAŁ 3:
ŚMIEJ SIĘ SZCZERZE I DO ŁEZ!
.....................................................59
Dlaczego w sprzedaży ważny jest uśmiech?
.....................................................59
Uśmiech to poważna sprawa
.............................................................................60
Czym jest śmiech i uśmiech?
........................................................................61
Radość cieszy
.....................................................................................................62
Wzmacniaj w każdym poczucie wartości
..........................................................63
Ćwiczenie praktyczne nr 8:
Publiczne okazywanie życzliwości
................................................................65
Wiarygodność uśmiechu
...................................................................................65
Prawo siewu i plonu
..........................................................................................68
Lek na duże kłopoty
...........................................................................................69
Naucz się śmiać
..................................................................................................71
Uśmiech wewnętrzny
.........................................................................................72
Uśmiech jest znakiem przyjaźni
........................................................................73
Uśmiech jest najprostszą drogą do
są
w stanie
uwierzyć
.............................................75
Poszukuj okazji do radości
................................................................................75
Uświadom sobie, że szczery uśmiech jest cennym dla zdrowia ćwiczeniem
...76
Zdrowe skutki śmiechu
.....................................................................................78
Terapeutyczne pożytki ze śmiechu
....................................................................79
Zawsze warto uwierzyć w siebie bardziej
..........................................................79
Radość dawania
................................................................................................80
Ćwiczenie praktyczne nr 9:
Twoje nazwisko — Twoje zasoby intelektualne i
ludzkich
serc
....................81
Jak zwiększyć poczucie własnej wartości?
...................................................82
emocjonalne
Autoprezentacja
.................................................................................................45
Ćwiczenie praktyczne nr 7:
Tworzenie treści autoprezentacji
..................................................................46
Zażartuj z samego siebie
...................................................................................48
Pozyskaj i eksponuj dane na
temat
o tym
Mów ludziom tylko to, w
co
[ Pobierz całość w formacie PDF ]zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plslaveofficial.keep.pl