- W Boga - wierze. Natomiast nie bardzo wierzę w to, co ludzie mówią o Bogu.

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->.pos {position:absolute; z-index: 0; left: 0px; top: 0px;} Języki obce dla wszystkich dzieciJaffke Christoph, Maier Magda Jak ściągnąć Języki obce dla wszystkich dzieci? - INSTRUKCJA1. Kliknijtutaj2. Postępuj zgodnie ze wskazówkami.3. Ciesz się Języki obce dla wszystkich dzieci na swoim komputerze:)Książka jest rezultatem dialogu. Czytelnik znajdzie w niej różne stanowiska i odmienne punkty widzeniaodnośnie do rozmaitych zagadnień. Pierwotnie chodziło o publikację, która przedstawiałaby stanaktualnej dyskusji naukowej na temat nauczania języków obcych w szkole na poziomie nauczaniapoczątkowego. Przykłady dydaktyczne są świadomie przytaczane tylko z języka angielskiego, który jakojęzyk obcy jest najpowszechniej nauczany w klasach początkowych w szkołach europejskich. Można jejednak bez żadnego problemu odnieść także do francuskiego i rosyjskiego, korzystając z kompendiów iprezentacji, pochodzących z doświadczeń dydaktycznych szkół waldorfskich. W tej książce słowonauczyciel jest używane w znaczeniu człowiek, dokładniej: człowiek nauczający i wychowujący. Szkoływaldorfskie znane są z tego, że już od 1919 roku nauczają od pierwszej klasy dwóch języków obcych.Fundamentem, na którym opiera się waldorfska metoda nauczania tego przedmiotu podczas trzechpierwszych lat nauki szkolnej, jest bardzo silna u małych dzieci – i utrzymująca się jeszcze do mniejwięcej dziewiątego roku życia – potrzeba naśladowania. Dzieci uczą się języków obcych w taki samsposób jak języka ojczystego: przez słowo mówione. Na lekcjach prowadzą krótkie dialogi, śpiewająpiosenki, recytują wierszyki, odgrywają scenki teatralne itp. Małe dzieci posiadają niezwykle silnąumiejętność zapamiętywania dźwięków słów. Ich narządy artykulacyjne są niesłychanie plastyczne, dziękiczemu potrafią odtwarzać, pod względem fonetycznym bezbłędnie, to, co usłyszały. Wyniki nauczaniaokazują się najlepsze wtedy, kiedy przyswajanie dźwięków obcej mowy ma formę zabawy połączonej zruchem ciała. Elementy gramatyki oraz pisanie niewielkich obcojęzycznych tekstów wprowadza się wszkołach waldorfskich dopiero w czwartej klasie, to znaczy w wieku dziewięciu–dziesięciu lat. Przykłady,z których korzystają autorzy książki, zaczerpnięto z języka angielskiego, jest to bowiem w programieeuropejskich szkół podstawowych najczęściej nauczany język obcy. POBIERZ Języki obce dla wszystkich dzieci TERAZ![ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • slaveofficial.keep.pl
  • Szablon by Sliffka (© - W Boga - wierze. Natomiast nie bardzo wierzę w to, co ludzie mówią o Bogu.)